Shandong Weichuan Metal Products Co., Ltd.

Assicurazione di qualità di tubi d'acciaio d'alta pressione T91

Descrizione breve:

L'azzaru T91 hè un novu tipu d'azzaru martensiticu resistente à u calore sviluppatu da u Laboratoriu Naziunale Americanu di l'Elephant Ridge è u Laboratoriu di Materiali Metallurgichi di a Cumpagnia Americana di Ingegneria di Combustion. 


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Descrizzione

L'azzaru T91 hè un novu tipu d'azzaru martensiticu resistente à u calore sviluppatu da u Laboratoriu Naziunale Americanu di l'Elephant Ridge è u Laboratoriu di Materiali Metallurgichi di a Cumpagnia Americana di Ingegneria di Combustion. In basa di l'acciaio 9Cr1MoV, riduce u cuntenutu di carbonu, limita strettamente u cuntenutu di sulphur è fosforu, è aghjunghje una piccula quantità di vanadiu è niobiu per l'aliazione.

 

Manufacturer's direct selling T91 alloy steel pipe quality assurance

U gradu d'acciaio di T91 pipa d'acciaio senza saldatura currispondente à l'azzaru T91 hè x10crmovnnb91 in Germania, hcm95 in Giappone è tuz10cdvnb0901 in Francia.

Table 1 cumpusizioni chimica di T91 Steel%

Elementu cuntenutu

S ≤ 0,01

Si 0,20-0,50

Cr 8.00-9.50

Mo 0,85-1,05

V 0,18-0,25

Nb 0,06-0,10

N 0,03-0,07

Ni ≤0,40

Ogni elementu di lega in T91 Steel ghjoca u rolu di rinfurzà a suluzione solida, rinfurzà a dispersione è migliurà a resistenza à l'ossidazione è a resistenza à a corrosione di l'azzaru. L'analisi specifica hè a siguenti.

U carbone hè l'elementu più evidenti di rinfurzà a suluzione solida in l'azzaru. Cù l'aumentu di u cuntenutu di carbone, a forza di cortu termine di l'azzaru aumenta è a plasticità è a tenacità diminuite. Per l'acciaio martensiticu cum'è T91, l'aumentu di u cuntenutu di carbone accelerà a sferoidizazione è l'agregazione di carburu, accelerà a redistribuzione di elementi di lega è riduce a saldabilità, a resistenza à a corrosione è a resistenza à l'ossidazione di l'acciaio. Dunque, l'acciaio resistente à u calore generalmente vole riduce u cuntenutu di carbone, Tuttavia, se u cuntenutu di carbone hè troppu bassu, a forza di l'azzaru serà ridutta. In cunfrontu cù l'acciaio 12Cr1MoV, u cuntenutu di carbone di l'azzaru T91 hè ridutta di 20%, chì hè determinatu da cunsiderà cumpletamente l'influenza di i fatturi sopra.

L'azzaru T91 cuntene azotu traccia, è u rolu di nitrogenu hè riflessu in dui aspetti. Da una banda, ghjoca u rolu di rinfurzà suluzione solida. A solubilità di nitrogenu in l'azzaru à a temperatura di l'ambienti hè assai chjuca. In u prucessu di u riscaldamentu di saldatura è u trattamentu termale di saldatura, a suluzione solida VN è u prucessu di precipitazione accaderanu successivamente in a zona affettata di calore post saldatura di T91 Steel: a struttura austenitica formata in a zona affettata da u calore durante u riscaldamentu di saldatura aumenta u cuntenutu di nitrogenu per via di a dissoluzione di VN, è tandu u gradu di supersaturation in a struttura di a temperatura nurmale aumenta, In u trattamentu termale dopu a saldatura dopu, ci hè una precipitazione fina di VN, chì aumenta a stabilità di a microstruttura è migliurà a forza durabile di a zona affettata da u calore. Per d 'altra banda, l'acciaio T91 cuntene ancu una piccula quantità di A1. L'azotu pò furmà A1N cun ellu. A1N hè dissolutu in a matrice solu quandu hè sopra à 1100 ℃ è precipitate torna à una temperatura più bassa, chì pò ghjucà un bonu effettu di rinfurzà a dispersione.

L'aggiunta di cromu hè principalmente per migliurà a resistenza à l'ossidazione è a resistenza à a corrosione di l'acciaio resistente à u calore. Quandu u cuntenutu di cromu hè menu di 5%, cumencia à oxidà viulente à 600 ℃, mentri quandu u cuntenutu di cromu hè finu à 5%, hà una bona resistenza à l'ossidazione. L'acciaio 12Cr1MoV hà una bona resistenza à l'ossidazione sottu à 580 ℃, è a prufundità di corrosione hè 0,05 mm / A. à 600 ℃, u funziunamentu principia à deteriorate, è a prufundità di corrosione hè 0,13 mm / A. U cuntenutu di cromu di T91 pò esse aumentatu à circa. 9% è a temperatura di serviziu pò ghjunghje sin'à 650 ℃. A misura principale hè di dissolve più cromu in a matrice.

Vanadium è niobiu sò elementi forti chì formanu carbure. Dopu à l'aghjuntu, ponu furmà carburi di lega fine è stabile cù carbone, chì hà un forte effettu di rinfurzà a dispersione.

U molibdenu hè principarmenti aghjuntu à migliurà a forza termale di l'azzaru è ghjucà u rolu di rinfurzà a suluzione solida.

Prucessu di trattamentu termale

U trattamentu termale finali di T91 hè nurmalizazione + tempera à alta temperatura. A temperatura di normalizazione hè 1040 ℃, u tempu di mantene ùn hè micca menu di 10 min, a temperatura di tempera hè 730 ~ 780 ℃, è u tempu di mantene ùn hè micca menu di 1 h. A microstruttura dopu u trattamentu termale finali hè martensite temperatu.

Pruprietà meccanica

Resistance à la traction de l'acier T91 à température ambiante ≥ 585 MPa, limite d'élasticité à température ambiante ≥ 415 MPa, dureté ≤ 250 Hb, allongement (échantillon circulaire standard à 50 mm de distance) ≥ 20%, valeur de contrainte admissible [σ] 650 ℃ = 30 MPa.

Prestazione di saldatura

Sicondu a formula di l'equivalente di carbone cunsigliatu da a sucetà internaziunale di saldatura, l'equivalente di carbone di T91 hè

Pò esse vistu chì T91 hà una scarsa saldabilità.

L'azzaru T91 hà una grande tendenza di crack friddu è hè propensu à crack ritardatu in certi cundizioni. Dunque, a unione saldata deve esse temperata in 24 ore dopu a saldatura. A microstruttura di T91 dopu a saldatura hè martensite di piastra è striscia, chì pò esse cambiata in martensite temperatu dopu a tempera, è e so proprietà sò superiori à martensite di piastra è striscia. Quandu a temperatura di tempering hè bassu, l'effettu di tempering ùn hè micca evidenti, è u metale di saldatura hè faciule d'età è di fragilità; Se a temperatura di tempera hè troppu alta (superendu a linea AC1), l'articulazione pò esse austenita di novu è indurita di novu in u prucessu di rinfrescante sussegwenti. À u listessu tempu, cum'è l'esitatu prima in questu documentu, l'influenza di a strata di sbucciatura di l'armunia deve esse cunsiderata in a determinazione di a temperatura di tempera. In generale, a temperatura di tempera di T91 hè 730 ~ 780 ℃.

U tempu di tempera temperatura constantu di T91 dopu a saldatura ùn deve esse menu di 1 h, per assicurà a trasfurmazioni cumpleta di a so struttura in martensite temperatu.

Per riduce u stress residuale di a saldatura in acciaio T91, a freccia di rinfrescante deve esse cuntrullata à menu di 5 ℃ / min. U prucessu di saldatura di l'azzaru T91 pò esse mostratu in Figura 3.

 Preheat 200 ~ 250 ℃; ② Saldatura, temperatura interlayer 200 ~ 300 ℃; ③ Raffreddamentu dopu a saldatura, cù a vitezza di 80 ~ 100 ℃ / h; ④ 100 ~ 150 ℃ per 1 h; ⑤ Tempering à 730 ~ 780 ℃ per 1 h; ⑥ Cool à un ritmu micca più grande di 5 ℃ / min.

 T91 Steel s'appoghja nantu à u principiu di l'aliazione, soprattuttu aghjunghjendu una piccula quantità di elementi traccia cum'è niobiu è vanadiu. A so resistenza à a temperatura alta è a resistenza à l'ossidazione sò assai migliurate cumparatu cù l'acciaio 12 cr1mov, ma u so rendimentu di saldatura hè poviru.

 A prova di pin mostra chì l'azzaru T91 hà una grande tendenza di crack friddu. A selezzione di preriscaldamentu 200 ~ 250 ℃ è a temperatura di l'interlayer 200 ~ 300 ℃ pò prevene efficacemente u crack friddu.

T91 deve esse rinfriscatu à 100 ~ 150 ℃ per 1 h prima di u trattamentu termale post-saldatura; Temperature Tempering 730 ~ 780 ℃, u tempu di mantene micca menu di 1 h.

U prucessu di saldatura sopra hè statu appiicatu à a pratica di fabricazione è di pruduzzione di caldaie 200 MW è 300 MW, cù risultati satisfacenti è grandi benefici ecunomichi.


  • Previous:
  • Next:

  • Prudutti Related